Od 1997 roku Univio wdraża rozwiązania w zakresie cyfrowej transformacji handlu. Spółka ma na koncie ponad 500 udanych projektów i oferuje rozwiązania w czterech kluczowych obszarach:
Klient / rozwiązania e-commerce, portale self-service i platformy digital experience pozwalające na przyspieszanie sprzedaży i budowanie zaangażowania klientów.
Procesy / od informacji o produktach, cenach, zarządzaniu zatowarowaniem i zamówieniami po cyfryzację procesów biznesowych dla trwałego zwiększenia efektywności.
Dane / rozwiązania typu Business Intelligence oraz analiza danych, będące siłą napędową nowoczesnej firmy.
Architektura / solidna, skalowalna i bezpieczna architektura IT, która wzmacnia biznes.
Univio to interdyscyplinarny zespół ekspertów, realizujący projekty transformacji cyfrowej dla wiodących marek, takich jak m.in.: Nestle, McDonald's, SIG, Swiss Re, Credit Agricole, Deutsche Bank, Volkswagen Group, General Motors, OnniBus, GATX, GLS, HP, LPP, RTV Euro AGD i wiele innych.