Michal posiada prawie dziesięcioletnie doświadczenie w stymulowaniu rozwoju w branżach mody, luksusowej biżuterii i handlu elektronicznego. Od października 2025 r. kieruje kanałem internetowym Sportofino, gdzie odpowiada za cyfrową strategię rozwoju, realizację działań wielokanałowych oraz kulturę pracy zespołu. Wcześniej odegrał kluczową rolę w rozbudowie działalności internetowej YES Biżuteria, przeprowadzając firmę przez okres szybkich zmian, reorganizując infrastrukturę IT i ustanawiając najlepsze w swojej klasie standardy analityczne i procesowe.
Dzięki doświadczeniu łączącemu zarządzanie produktami, rozwój front-end i back-end oraz projektowanie organizacyjne, Michał zbudował i kierował multidyscyplinarnymi zespołami, w tym front-end, back-end, QA, DevOps i wsparciem technicznym, wdrażając praktyki agile, opracowując strategie rekrutacyjne (z naciskiem na umiejętności miękkie i dopasowanie kulturowe) oraz wdrażając mikrousługi architektury MACH. Jego pasją jest tworzenie płynnych doświadczeń klientów, łączących głębokie podstawy techniczne z opowiadaniem historii na poziomie marki.
Budowanie własnego, wewnętrznego zespołu programistycznego w e-commerce to strategiczna decyzja, która oferuje wiele korzyści, ale wiąże się też z poważnymi zagrożeniami.