Regulamin uczestnictwa w Konferencji Meet Magento Polska
Aktualizacja 7.06.2024
Artykuł 1. Zasady Ogólne
- Organizatorem Konferencji jest Qanuk.ai sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu (61-854), ul. Mostowa 11, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowym prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod numerem 0000824946, posiadająca NIP: 7831812023 oraz kapitał zakładowy w wysokości: 50.000,00 złotych, z którym można kontaktować się na adres e-mail: pl@meetcommerce.com.
- Obsługą techniczną oraz partnerską Konferencji zajmuje się Snowdog Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-854), ul. Mostowa 11, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowym prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod numerem 0000480529, posiadająca NIP: 7831703995 oraz kapitał zakładowy w wysokości: 50.000,00 złotych,
- Zasady przeprowadzenia Konferencji i uczestniczenia w niej określa niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”), który jest dostępny na stronie Konferencji pod adresem: meetcommerce.pl (dalej zwanej „Stroną internetową”). Jeżeli warunki uczestnictwa w Konferencji zostaną określone także w innych dokumentach (przykładowo w: formularzu zgłoszeniowym), Regulamin uzupełni te dokumenty i znajdzie zastosowanie w zakresie przez nie nieuregulowanym.
- Konferencja odbędzie się w dniu 30 września oraz 1 października 2024 roku stacjonarnie w Poznaniu, zgodnie z agendą dostępną na Stronie internetowej.
- Celem Konferencji Meet Magento Polska jest wspieranie pozytywnych możliwości rozwoju handlu w internecie, wspieranie rozwiązywania konkretnych problemów i zdobywania nowych umiejętności oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych.
- Korzystanie ze Strony internetowej wymaga dysponowania systemem teleinformatycznym spełniającym co najmniej następujące wymagania techniczne:
- dostęp do Internetu,
- prawidłowo skonfigurowana przeglądarka internetowa,
- posiadanie dostępu do skonfigurowanej poczty elektronicznej, której adres podano podczas zgłoszenia chęci uczestnictwa w Konferencji.
- Informacje o Konferencji wraz z podaniem wysokości opłaty, prezentowane na Stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Informacje o Konferencji wraz z podaniem wysokości opłaty stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Konferencja ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych.
- Konferencja prowadzona jest w języku angielskim i polskim. Nie wyklucza to jednak wygłaszania prezentacji przez Prelegentów w innym języku niż język angielski.
Artykuł 2. Warunki uczestnictwa w charakterze Uczestnika
- Uczestnikiem Konferencji (zwanym dalej: „Uczestnikiem”) może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
- Warunkiem uczestnictwa w Konferencji w charakterze Uczestnika jest dokonanie do dnia 29 września 2024 roku:
- zgłoszenia udziału za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na Stronie internetowej Konferencji w zakładce „Kup bilet”,
- zaakceptowania Regulaminu,
- wybór odpowiedniego typu biletu zgodnie z reprezentowaną działalnością,
- uiszczenia opłaty w wysokości podanej przez Organizatora, zgodnie z art. 4 Regulaminu,
- otrzymanie potwierdzenia rejestracji.
- Aby dokonać zgłoszenia wymagane jest podanie w formularzu zgłoszeniowym wymaganych danych: imię, nazwisko, adres, firmowy adres e-mail oraz firma i zajmowane w niej stanowisko. Uczestnik chcący otrzymać fakturę VAT, dodatkowo podaje: adres firmy oraz NIP. Organizator może uzależnić udział Uczestnika w Konferencji w formie stacjonarnej od dodatkowej weryfikacji.
- Organizator dopuszcza możliwość kontaktowania się z osobami chętnymi do uczestniczenia w Konferencji w charakterze Uczestnika w razie ewentualnych pytań o przesłane zgłoszenie oraz w celu przekazania informacji o udziale w Konferencji w charakterze Uczestnika.
- Po spełnieniu warunków uczestnictwa Uczestnik uzyska od Organizatora, na podany podczas zgłoszenia adres e-mail, potwierdzenie uczestnictwa, z zastrzeżeniem, że liczba miejsc jest ograniczona, o udziale w Konferencji decyduje kolejność zgłoszeń.
- Organizator zakłada limit maksymalnie 3 biletów na jedną firmę, limit nie dotyczy biletów preferencyjnych dla przedstawicieli firm zajmujących się sprzedażą w internecie poprzez własne sklepy internetowe.
- W przypadku odrzucenia zgłoszenia przy jego wcześniejszej wpłacie, Organizator zwraca pełną wpłaconą kwotę w ciągu 7 dni od decyzji. Zwrot jest wykonany przy pomocy metody lub na rachunek użyty podczas płatności.
- W momencie otrzymania potwierdzenia uczestnictwa od Organizatora (przy założeniu otrzymania wpłaty przez Organizatora) dochodzi do zawarcia umowy z Uczestnikiem o świadczenie usług dotyczących uczestnictwa w Konferencji w charakterze Uczestnika. Zawarcie umowy upoważnia do uczestnictwa w Konferencji (zgodnie z jej agendą), w tym także – w przypadku udziału stacjonarnego do korzystania z napojów, przekąsek, lunchu w oba dni oraz udziału w wieczornym spotkaniu integracyjnym po zakończeniu Konferencji.
- Organizator ma prawo nie dopuścić Uczestnika do udziału w Konferencji w przypadku, gdy nie zostały spełnione warunki uczestnictwa w Konferencji lub gdy liczba przewidzianych miejsc została wyczerpana.
- Konferencja będzie fotografowana i filmowana dla celów emisji w środkach masowego przekazu (telewizja, radio, Internet, prasa) lub dla celów dokumentacji, promocji, reklamy Organizatora lub Zleceniodawcy. Uczestnictwo w Konferencji w charakterze Uczestnika jest związane z uprawnieniem Zleceniodawcy lub Organizatora do rozpowszechniania wizerunku Uczestników stanowiących szczegół całości – Konferencji.
- Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania wiążących go postanowień Regulaminu.
Artykuł 3. Warunki uczestnictwa w charakterze Prelegenta
- Prelegentami Konferencji (zwanym dalej: „Prelegentem”) mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, chcące podzielić się doświadczeniem w pracy z oprogramowaniem sklepów internetowych oraz stacjonarnych, w tym w szczególności: reprezentanci podmiotów prowadzących sklepy internetowe, architekci rozwiązań handlu internetowego, kierownicy projektów, product managerzy, reprezentanci podmiotów współpracujących i świadczących usługi dla podmiotów prowadzących sklepy internetowe.
- Warunkiem zgłoszenia chęci wzięcia udziału w Konferencji w charakterze Prelegenta jest wysłanie do dnia 1 marca 2023 roku zgłoszenia na adres mailowy hello@meetcommerce.pl oraz zaakceptowanie Regulaminu.
- Aby dokonać zgłoszenia wymagane jest podanie w formularzu zgłoszeniowym wymaganych danych: imię, nazwisko, firma, adres e-mail, temat prezentacji, doświadczenie konferencyjne, doświadczenie z ecommerce. Temat prezentacji powinien dotyczyć zagadnienia związanego z handlem internetowym lub technologiami i procesami wspierającymi. Organizator może uzależnić udział Prelegenta w Konferencji od dodatkowej weryfikacji.
- Organizator dopuszcza możliwość kontaktowania się z osobami chętnymi do uczestniczenia w Konferencji w charakterze Prelegenta w razie ewentualnych pytań o przesłane zgłoszenie oraz w celu przekazania informacji o udziale w Konferencji w charakterze Prelegenta.
- O wyborze Prelegentów decyduje Organizator, na podstawie oceny merytorycznej wypełnionych formularzy zgłoszeniowych. Organizator skontaktuje się z wybranymi Prelegentami na podany podczas zgłoszenia adres e-mail w ciągu dwóch tygodni i wskaże termin oraz czas przewidziany dla prezentacji zgłoszonej przez Prelegenta.
- Każdy, kto otrzyma informację za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzającą uczestnictwo w Konferencji w charakterze Prelegenta, ma obowiązek w ciągu 7 (siedmiu) dni od jej przekazania przez Organizatora:
- potwierdzić swój udział za pośrednictwem poczty elektronicznej;
- przesłać swoje zdjęcie w formacie 600x600 oraz notatkę biograficzną (maksymalnie 500 znaków)
- wyrazić zgodę na umieszczenie imienia i nazwiska, nazwy firmy, zdjęcia i notatki biograficznej na Stronie internetowej Konferencji oraz w mediach społecznościowych (np. LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, Flickr), poprzez wypełnienie załącznika nr 1 do Regulaminu i przesłanie go w drodze poczty elektronicznej na adres e-mail Organizatora;
- oświadczyć, że w związku z przedstawieniem prezentacji nie naruszy jakichkolwiek praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich;
- wyrazić zgodę na utrwalenie, wykorzystanie i rozpowszechnianie przez Zleceniodawcę, Organizatora oraz Współorganizatora wizerunku Prelegenta (w tym głosu i wypowiedzi) utrwalonego w trakcie Konferencji, poprzez wypełnienie załącznika nr 1 do Regulaminu i przesłanie go w drodze poczty elektronicznej na adres e-mail Organizatora.
- W przypadku braku wypełnienia przez Prelegenta obowiązków wskazanych w ustępie powyżej, traci on prawo udziału w Konferencji, a jego miejsce zajmuje kolejna osoba, znajdująca się na liście rezerwowej.
- W momencie wypełnienia przez Prelegenta wszystkich obowiązków zgodnie z niniejszym artykułem, dochodzi do zawarcia umowy z Prelegentem o świadczenie usług dotyczących uczestnictwa w Konferencji w charakterze Prelegenta (w tym przedstawienia prezentacji). Prelegenci są uprawnieni do uczestnictwa w Konferencji (w tym korzystania z napojów, przekąsek i lunchu w oba dni Konferencji) oraz udziału w wieczornym spotkaniu integracyjnym w drugi dzień Konferencji). Prelegenci nie muszą się rejestrować w sposób przewidziany dla Uczestników. Uczestnictwo w Konferencji w charakterze Prelegenta jest bezpłatne, Prelegenci też nie otrzymają wynagrodzenia za udział w Konferencji.
- Zleceniodawca oraz Organizator nie ponoszą odpowiedzialności w razie skierowanych roszczeń przez osoby trzecie (w szczególności dotyczących praw autorskich), w sytuacji gdy roszczenia te dotyczącą przedstawionej prezentacji przez Prelegenta. W przypadku skierowania przez osoby trzecie takich roszczeń bezpośrednio wobec Zleceniodawcy lub Organizatora z powodów określonych w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu, Prelegent zobowiązuje się do zwolnienia z odpowiedzialności Zleceniodawcy lub Organizatora i przejęcia roszczenia.
- Prelegent zobowiązany jest do przestrzegania wiążących go postanowień Regulaminu.
Artykuł 4. Płatności
- Wysokość opłat za udział w Konferencji w charakterze Uczestnika zamieszczona jest na Stronie internetowej Konferencji.
- Uczestnik, aby wziąć udział w Konferencji jest zobowiązany w momencie wypełniania formularza zgłoszeniowego dokonać płatności. Uczestnik ma możliwość wyboru form płatności udostępnionych w danym momencie przez Organizatora. Dostępną formą płatności może być:
- płatność przelewem na rachunek bankowy Organizatora w momencie wypełniania formularza zgłoszeniowego;
- płatność on-line dokonywana przez Uczestnika w postaci elektronicznej z wykorzystaniem sposobów płatności udostępnionych przez wyspecjalizowaną instytucję płatniczą.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- Dostępne formy płatności za pomocą karty płatniczych:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Organizator wystawi fakturę tytułem dokonanej opłaty po wyrażeniu przez Uczestnika chęci otrzymania takiej faktury podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego. Uczestnik wyraża zgodę na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.
- W przypadku, gdy udział Uczestnika w Konferencji jest niemożliwy z uwagi na wcześniejsze wyczerpanie się limitu miejsc, Organizator zwraca na rzecz Uczestnika pełną kwotę uiszczoną tytułem ceny za udział w Konferencji.
- Organizator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Uczestnik, chyba że Uczestnik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
Artykuł 5. Odstąpienie od umowy
Uczestnik lub Prelegent nie ma prawa odstąpić od umowy w zakresie uczestnictwa w Konferencji zawartej na odległość bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od zawarcia umowy, z uwagi na art. 38 ust. 12 ustawy o prawach konsumenta, zgodnie z którym prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów świadczenia usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
Artykuł 6. Reklamacje
- Uczestnik lub Prelegent może złożyć reklamację wobec Organizatora, w szczególności w przypadku jeżeli działania Organizatora przewidziane w niniejszym Regulaminie są realizowane niewłaściwie lub niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres Organizatora lub w formie listu poleconego na adres Organizatora. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres e-mail Uczestnika lub Prelegenta, opisanie okoliczności uzasadniających reklamację, a także konkretne żądanie związane ze składaną reklamacją. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Organizator zwraca się do Uczestnika lub Prelegenta na wskazany przez niego w reklamacji adres e-mail o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Organizator rozpoznaje sprawę w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej reklamacji. Uczestnik lub Prelegent otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na adres podany przez niego w reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji Organizator powiadomi o tym Uczestnika lub Prelegenta podając powody tej decyzji.
- Organizator informuje, że istnieje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
Artykuł 7. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Organizator.
- Przetwarzanie danych osobowych reguluje Polityka Prywatności, stanowiąca załącznik nr 2 do Regulaminu.
Artykuł 8. Organizacja Konferencji w formie stacjonarnej
- W trakcie Konferencji w formie stacjonarnej, Uczestnik i Prelegent zobowiązany jest stosować się do ewentualnych poleceń porządkowych Organizatora.
- Uczestnicy oraz Prelegenci zobowiązani są przestrzegać zapisów regulaminu obiektu, obowiązującego na terenie obiektu, w którym organizowana jest Konferencja, w tym w szczególności zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i przeciwpożarowych.
- W sytuacji stwierdzenia przez Organizatora, że Uczestnik lub Prelegent narusza zapisy Regulaminu, Organizator uprawniony jest do odmowy Uczestnikowi prawa udziału w Konferencji i żądania opuszczenia przez Uczestnika miejsca Konferencji lub terenu obiektu, w którym organizowana jest Konferencja.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników lub Prelegentów, które mogą zostać zgubione lub zniszczone podczas Konferencji.
- Uczestnicy oraz Prelegenci ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektu, w którym prowadzona jest Konferencja.
Artykuł 9. Odwołanie Konferencji
Organizator zastrzega możliwość odwołania Konferencji, zmiany jej terminu lub miejsca przeprowadzenia, z przyczyn niezależnych od Organizatora, w tym w szczególności z powodu siły wyższej. Poprzez siłę wyższą rozumie się między innymi zdarzenia nagłe, nieprzewidywalne, wywołane przyczyną zewnętrzną (powódź, trzęsienie ziemi, strajki, akty władzy publicznej, epidemia). O zmianach Uczestnicy i Prelegenci zostaną powiadomieni poprzez pocztę elektroniczną na adres e-mail podany w zgłoszeniu chęci uczestnictwa w Konferencji oraz na Stronie konferencji. Uczestnik lub Prelegent w terminie 7 (siedmiu) dni od uzyskania zawiadomienia od Organizatora, może wypowiedzieć umowę w zakresie uczestnictwa w Konferencji w trybie natychmiastowym na adres e-mail Organizatora lub listem poleconym na adres Organizatora (wpłaty wniesione przez Uczestnika zostaną zwrócone przez Organizatora w pełnej wysokości na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, w terminie 14 dni od momentu otrzymania wypowiedzenia przez Organizatora).
Artykuł 10. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
- W razie uznania niektórych postanowień niniejszego Regulaminu za nieważne w orzeczeniu sądu lub innego uprawnionego organu, pozostałe postanowienia pozostają ważne.
- W przypadku zmiany Regulaminu Organizator poinformuje o tym na Stronie internetowej. Regulamin wchodzi w życie od dnia wskazanego w jego zmianie, nie szybszym jednak niż 7 (siedem) dni od dnia jego ogłoszenia przez Organizatora.
- Organizator dostarczy Uczestnikom oraz Prelegentom zmieniony Regulamin w drodze poczty elektronicznej na podany przez nich przy zgłoszeniu adres e-mail. Uczestnicy i Prelegenci zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu i o możliwości jego akceptacji w terminie 7 (siedmiu) dni od otrzymania zmienionego Regulaminu, przy czym za akceptację zmian uważa się także brak odmowy akceptacji Regulaminu w terminie wyznaczonym na jego akceptację. Odmowa akceptacji zmiany Regulaminu jest równoznaczna z wypowiedzeniem przez Uczestnika lub Prelegenta umowy w zakresie uczestnictwa w Konferencji w trybie natychmiastowym (wpłaty wniesione przez Uczestnika zostaną zwrócone przez Organizatora w pełnej wysokości na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, w terminie 14 dni od momentu otrzymania wypowiedzenia przez Organizatora).
- Prawem właściwym dla umów w zakresie uczestnictwa w Konferencji zawartych z Uczestnikami lub Prelegentami na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Wszelkie spory, które wynikną na tle stosowania niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
- Regulamin zawiera następujące załączniki, które stanowią jego integralną część: Załącznik nr 1 – Polityka Prywatności i Załącznik nr 2 - Zgody Prelegenta w zakresie danych osobowych.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Polityka Prywatności
- Załącznik nr 2 – Zgody prelegenta